Melyik energetikai szakreferens ajánlatot válasszam?

Tekintettel arra, hogy az energia megjelenési formája sokféle lehet -pl. villamosság, üzemanyag, gőz, hő, sűrített levegő- a szükséges szakértelem is többféle.

Energetikai szakreferens szolgáltatással éppen ezt a mérnöki koncentráltságot és együttműködési lehetőséget kínáljuk.

Ügyfeleinkkel folytatott egyeztetéseink folyamatosak. Az elvárások és feladatok tisztázása eredményeként korábbi 4 szintű műszaki tartalommal rendelkező ajánlati palettánkat felülvizsgálatuk.

Új ajánlatainkban már 6 lehetőséget kínálunk, hogy az igényekhez minél pontosabban illeszkedjünk.

Tudjuk, hogy:

  1. Energetikai szakreferens igénybevételével a szervezet:
    1. csökkentheti csúcsigényét,
    2. hasznosíthatja felesleges vagy hulladék energiáját,
    3. javíthatja a saját folyamatainak vagy készülékeinek működését.
  2. Senki sem akar fizetni akárcsak havi 30.000-50.000 forintot a jogszabályi követelményeknek nem megfelelő és csak költséget termelő szolgáltatásért.
  3. Jobban megéri az ISO 50001 bevezetése és alkalmazása kötelező energetikai szakreferens igénybevétele esetén.

A szakreferens szolgáltató kiválasztása tehát meghatározó jelentőségű;
– a költség- vagy haszontermelés,
– a jogszabályok betartása vagy a betartásuk téves hite miatt egyaránt.

Ajánlataink műszaki részletezettsége és jogszabályi kötelezettségekkel való összhangja áttekinthető képet biztosít az elvárható tevékenységre vonatkozóan.

A piacon az energetikai szakreferensi tevékenység kínált és elvárt minőségét illetően kiegyensúlyozatlanság tapasztalható. Ez természetes is a jogszabály által kötelezettek és a szolgáltatók eltérő ismerete közötti különbség miatt.

Minőségirányi rendszerünk alapja, hogy az alábbi négy feltételnek megfeleljen tevékenységünk:

1. megfelelés a jogszabályoknak, szabványoknak

2. megfelelés a használatra való alkalmasságnak (a szolgáltatás közismert célja szerinti alkalmasság)

3. megfelelés a felhasználó nyilvánvaló igényeinek (szerződésben rögzített specifikációknak)

4. megfelelés a vevő látens (ki nem mondott) igényeinek (a fogyasztó speciális ismereteinek hiányából eredő és/vagy az alapvető és így már meg sem fogalmazott igényeknek való megfelelés)

(Shoji Shiba „minőség” meghatározásának alkalmazása.)

Bízunk abban, hogy minden szolgáltató így gondolkodik!

Tegye fel kérdéseid

Bármilyen szabvány vagy folyamat bevezetésére is van szüksége, teljeskörű rendelkezésére állunk az igényfelméréstől, a bevezetésen és az audit felügyeletén át, a munkatársak betanításáig

Kapcsolatfelvételi űrlap (Kapcsolati oldal)