ISO 9001:2015 szabvány - minőségirányítási rendszer

Tekintettel arra, hogy az energia megjelenési formája sokféle lehet -pl. villamosság, üzemanyag, gőz, hő, sűrített levegő- a szükséges szakértelem is többféle.

Energetikai szakreferens szolgáltatással éppen ezt a mérnöki koncentráltságot és együttműködési lehetőséget kínáljuk.

Ügyfeleinkkel folytatott egyeztetéseink folyamatosak. Az elvárások és feladatok tisztázása eredményeként korábbi 4 szintű műszaki tartalommal rendelkező ajánlati palettánkat felülvizsgálatuk.

Új ajánlatainkban már 6 lehetőséget kínálunk, hogy az igényekhez minél pontosabban illeszkedjünk.

Tudjuk, hogy:

  1. Energetikai szakreferens igénybevételével a szervezet:
    1. csökkentheti csúcsigényét,
    2. hasznosíthatja felesleges vagy hulladék energiáját,
    3. javíthatja a saját folyamatainak vagy készülékeinek működését.
  2. Senki sem akar fizetni akárcsak havi 30.000-50.000 forintot a jogszabályi követelményeknek nem megfelelő és csak költséget termelő szolgáltatásért.
  3. Jobban megéri az ISO 50001 bevezetése és alkalmazása kötelező energetikai szakreferens igénybevétele esetén.

A szakreferens szolgáltató kiválasztása tehát meghatározó jelentőségű;
- a költség- vagy haszontermelés,
- a jogszabályok betartása vagy a betartásuk téves hite miatt egyaránt.

Ajánlataink műszaki részletezettsége és jogszabályi kötelezettségekkel való összhangja áttekinthető képet biztosít az elvárható tevékenységre vonatkozóan.

A piacon az energetikai szakreferensi tevékenység kínált és elvárt minőségét illetően kiegyensúlyozatlanság tapasztalható. Ez természetes is a jogszabály által kötelezettek és a szolgáltatók eltérő ismerete közötti különbség miatt.

Minőségirányi rendszerünk alapja, hogy az alábbi négy feltételnek megfeleljen tevékenységünk:

1. megfelelés a jogszabályoknak, szabványoknak

2. megfelelés a használatra való alkalmasságnak (a szolgáltatás közismert célja szerinti alkalmasság)

3. megfelelés a felhasználó nyilvánvaló igényeinek (szerződésben rögzített specifikációknak)

4. megfelelés a vevő látens (ki nem mondott) igényeinek (a fogyasztó speciális ismereteinek hiányából eredő és/vagy az alapvető és így már meg sem fogalmazott igényeknek való megfelelés)

(Shoji Shiba „minőség” meghatározásának alkalmazása.)

Bízunk abban, hogy minden szolgáltató így gondolkodik!

Ossza meg ezt a bejegyzést közösségi oldalán!