Munkahelyi kockázatértékelés – az egészségügyi kockázatok felmérése és szabályozása

A munkahelyi kockázatértékelés elvégzésére vállalkozását törvény kötelezi, azzal a céllal, hogy feltárja a kockázati szinteket, pontokat  és ösztönözze, kötelezze a munkahelyi biztonság javítására.

A munkahelyi kockázatértékelés elvégzésével egyrészt törvényi kötelezettségét teljesíti, másrészt a munkahelyi egészségkárosodások csökkentése vállalkozásának gazdasági érdeke is.

Elsősorban az alábbiak elemzésére és szabályozására terjed ki:

  • Munkahelyi egészségvédelmi és munkabiztonsági feltételek, dokumentációk részletes vizsgálata, elemzése
  • Munkafolyamatok / munkakörök elemzése, a veszélyforrások és a veszélynek kitett személyek szempontjából
  • Munkafolyamatok / munkakörök kockázat szerinti besorolása
  • Hatékony kockázatkezelési intézkedések és azok rendszeres ellenőrzésének kidolgozása a minél alacsonyabb kockázati szint biztosításához és fenntartásához
  • Megfelelő kommunikációs és dokumentálási eljárások kidolgozása

A törvény által megkövetelt képesítéssel elvézett kockázatértékelésünkkel a hatóság felé igazolni tudja a törvényi kötelezettségek dokumentált, visszakereshető teljesítését.

Szolgáltatásunk:

  • Munkahelyi kockázatértékelés elvégzése,tanácsadás, felkészítés hatósági felügyeletre
  • Kémiai kockázatértékelés elvégzése, hatósági felügyeletre előkészítése

Tegye fel kérdéseid

Bármilyen szabvány vagy folyamat bevezetésére is van szüksége, teljeskörű rendelkezésére állunk az igényfelméréstől, a bevezetésen és az audit felügyeletén át, a munkatársak betanításáig

Kapcsolatfelvételi űrlap (Kapcsolati oldal)