Minőségtartó, -javító és -fejlesztő technikák

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Mindazon felnőtt személy, aki a hatáskörébe rendelt irányítási-, és biztonsági rendszerek tervezésében, felügyeletében, az eltérések vizsgálatában és a fejlesztési lehetőségek feltárásában felelősséget vállalnak.

Felnőttképzési NMH Nyilvántartási számunk: E-000179/2014

A minőségtartó, -javító, és -fejlesztő technikák képzés célja:

Olyan szakemberek képzése, akik felkészülten és hatékonyan tudnak az alkalmazó szervezet minőségirányítási folyamataiban javaslattevő, koordináló tevékenységet végezni. Értik a minőségtartó, minőségjavító és minőségfejlesztő stratégiák szerepét, és ismerik a körükben alkalmazható technikákat.

A képzés tartalma, megszerezhető kompetenciák:

  • Porter, Juran, Kano modellek a minőség-érték kapcsolatára.
  • A háromféle minőségstratégia értelmezése, helye és szerepe a minőségirányításban.
  • Minőségügyben gyakran alkalmazott technikák csoportosításai és helyük a különböző földrészek minőségiskoláiban.
  • Hibafajták csoportosítása.
  • PDCA értelmezése a problémamegoldásban.
  • A problémaelemzésben alkalmazott módszerek (pl.: csoporttechnikák, 8D,).
  • Az adatgyűjtésre alkalmazott technikák a gyakorlatban (pl.: gyakoriságdiagram, hisztogram, Pareto-elemzés, ellenőrző kártyák).
  • Az adatelemzésre alkalmazott technikák a gyakorlatban (korreláció-diagram, Ishikawa-diagram, páros összehasonlítás, affinitás-elemzés, kapcsolati diagram, mátrix-diagram, PDPC, …stb.).
  • Az SPC minőségtartó technika.
  • FMEA a minőségjavításban.
  • QFD a minőségfejlesztésben.

 

Képzési idő: 40 tanóra (10 elmélet + 30 gyakorlat)

Vizsga: írásbeli/ szóbeli.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget]